XI edycja Web Analytics Wednesday w PaństwoMiasto

Zapraszamy serdecznie na trzecie spotkanie z cyklu Web Analytics Wednesday w 2016 roku!

Najbliższe spotkanie odbędzie się 26 października 2016 o godzinie 19.00. Spotykamy się w kawiarni PaństwoMiasto na ul. Andersa 29, Warszawa.

Prezentowane będą 2 tematy:

Joanna i Milena „Marketing Mix Modelling – od teorii do praktyki”
Czy wszystkie działania marketingowe przekładają się na sprzedaż? Jak oszacować zwrot z inwestycji z poszczególnych działań, np. kampanii mediowych? – czyli krótko o tym, czym jest modelowanie ekonometryczne i jak pozwala skwantyfikować wpływ działań marketingowych na sprzedaż marki.

Joanna Makolądra – analityk ekonometryk z pięcioletnim doświadczeniem rynkowym. Pracowała dla takich klientów jak Mondelez, Grupa żywiec, USP Zdrowie, T-Mobile. Prywatnie pasjonat zdrowego trybu życia, począwszy od kuchni po bieganie.

Milena Nizielska-Martysz od 3,5 roku analityk biznesowy w Starcomie. Przeprowadzała projekty ekonometryczne dla klientów takich jak: Fashion House, GSK, USP Zdrowie, T-Mobile. Miłośnik parków narodowych i amerykańskiej popkultury.

Mikael Gummerus „If data driven development is the key to success, why do you still need long-term strategic thinking?”

Mikael is CEO and founder of Frosmo, single tag based web development software. Frosmo is over 100 people strong team operating in 12 markets, with people from nearly 40 countries and cultures! Customers include Lastminute, TUI, Veikkaus, Mondelez and hundreds of others. In addition Mikael is co-founder and chairman of the board of Dodreams, game development company behind the hit game Drive.

Logistyka
Data: 26 października 2016
Miejsce: PaństwoMiasto (Sprawdź jak dojechać)
Godzina: 19:00-22:00

Serdecznie zapraszamy!

Piotr w imieniu społeczności WAW

Napisano w Informacje o spotkaniach Tagi: , , ,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*