X edycja Web Analytics Wednesday w MiTo

Zapraszamy serdecznie na drugie spotkanie z cyklu Web Analytics Wednesday w 2016 roku!

Najbliższe spotkanie odbędzie się 11 maja 2016 o godzinie 19.00. Spotykamy się w kawiarni MiTo na ul. Ludwika Waryńskiego 28, Warszawa.

Tym razem prezentowane będą 2 tematy:

Krzysztof Stankiewicz – „Podejmowanie świadomych decyzji biznesowych w oparciu o dane”
Jakich danych potrzebujemy aby podejmować korzystne decyzje biznesowe. Skąd wiemy co wpływa na wartość, którą wytwarzamy dla użytkownika/klienta (vanity metrics vs actionable metrics).

Krzysztof Stankiewicz – Dyrektor Rozwoju Produktu w Agora SA
W branży internetowej pracuje od 2008 roku. Doświadczenie w obszarze strategii marketingowych i rozwoju produktu zdobywał współtworząc sukces portalu Pracuj.pl. Jest praktykiem i entuzjastą metodyki Agile i the Lean Startup / Customer Development. Obecnie odpowiada za rozwój portalu Gazeta.pl.

Agnieszka Winczakiewicz – „Guerilla Usability Testing”
Czym są testy użyteczności?  Dlaczego i kiedy warto je stosować? I jak to zrobić kiedy nie ma budżetu i/lub czasu? Partyzanckie testy użyteczności, mogą być odpowiedzią na wiele bolączek trapiących analityków internetowych.

Agnieszka Winczakiewicz – Experience Researcher w UseLab
Absolwentka Socjologii i Filmoznawstwa na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz User Experience Design na SWPS. Pracowała min. dla Intercars, Aegon, Redeye, Getin Bank, Pearson Longman, Faceit Digital, AdriaLab, Keylime Interactive, HBO, Tesco, NC+, PKO BP. Najbardziej lubi te projekty, w których może pracować wspólnie z projektantami i innymi badaczami.

Logistyka
Data: 11 marca 2016
Miejsce: MiTo (Sprawdź jak dojechać)
Godzina: 19:00-22:00

Serdecznie zapraszamy!

Napisano w Informacje o spotkaniach Tagi: , ,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*