IX edycja Web Analytics Wednesday w MiTo

Zapraszamy serdecznie na pierwsze spotkanie z cyklu Web Analytics Wednesday w 2016 roku!

Najbliższe spotkanie odbędzie się 17 lutego 2016 o godzinie 19.00. Spotykamy się w kawiarni MiTo na ul. Ludwika Waryńskiego 28, Warszawa.

Tym razem prezentowane będą 2 tematy:

1. Tomasz Sienkiewicz poprowadzi prezentację: „Komunikacja w życiu codziennym analityka webowego”

Opis prezentacji
Komunikacja efektów swojej pracy to jedna z najważniejszych umiejętności analityków. Bazując na własnych ponad 10-letnich doświadczeniach pracy jako analityk Tomek pokaże jakie wypracował sposoby, metody, tips&tricks w tym obszarze.

Tomasz Sienkiewicz
Obecnie główny analityk webowy w T-Mobile Polska. Wcześniej pracował z firmami: Play, Pracuj.pl, Vectra, Black Red White, Tchibo.

2. Nicole Pukala Nils Veltrup razem przedstawią temat: „AT Internet – on the path from data to real value.”

Opis prezentacji:
Nicole i Nils zaprezentują 5 studiów przypadku firm, które wypracowały rzeczywistą wartość biznesową bazując na posiadanych danych. Prezentowane przypadki dotyczyć będą brandów:

  • ubezpieczenia AXA
  • Lagadère
  • Vente-Privee
  • Price Minister

  • T-Online

Nicole Pukala
Sales Manager Central Europe w firmie AT Internet. Odpowiedzialna za edukację rynku, marketing i sprzedaż platformy analityki webowej AT Internet.

Nils Veltrup
Head of Sales DACH CEE w firmie AT Internet.

Data: 17 luty 2016
Miejsce: MiTo (Sprawdź jak dojechać)
Godzina: 19:00-22:00

Serdecznie zapraszamy!

Napisano w Informacje o spotkaniach Tagi:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*