VIII edycja Web Analytics Wednesday – zapowiedź

Szczegóły drugiego spotkania Web Analytics Wednesday w Warszawie.

Miesjce: Państwomiasto (sprawdź jak trafić)
Adres: Warszawa, Generała Władysława Andersa 29
Czas: 19:00-22:00, 2 XII 2015

Agenda

Filtrowanie botów – Daniel Wołochowicz

Doświadczenia z filtrowania ruchu generowanego przez boty w dużym serwisie kontentowym. Przykład oparty o zastosowanie segmentów w raportach Adobe Analytics oraz zewnętrznych narzędzi.

O Danielu
Certyfikowany ekspert implentacji Adobe Analytics. Analityk biznesowy w zespole deweloperskim rozwijąjcym traffic w firmie StepStone.

Segmentacja jednego – Mirek Wasowicz

Czego nalezy spodziewac sie w najblizszych latach: Zaawansowana segmentacja. Atrybucja. Modele predykcyjne. Zintegrowane platformy do analizy i dzialan, czyli mariaz technologi biznesowych z marketingowymi. DMP.

O Mirku
Country Director Poland & Russia, IgnitionOne. Absolwent Wyższej Szkoły Morskiej. W branży IT aktywnie od 1997 roku. Współtworzył jeden z pierwszych polskich marketów online, wprowadzał europejskich producentów IT do Polski oraz założył i sprzedał firmę specjalizującą się w online lead generation. Realizował projekty z zakresu online marketingu w Polsce i Rosji między innymi dla takich marek jak: Play, Orange, BMW, Volvo, Toyota, Renault, Coca-Cola i wielu innych. W wolnym czasie żegluje i grywa na bębnie.

Hasło tygodnia
Przyprowadź ze sobą innego analityka!

Napisano w Informacje o spotkaniach
One comment on “VIII edycja Web Analytics Wednesday – zapowiedź
  1. Kasia Bauer napisał(a):

    Super, przyjdziemy :).

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*