VI edycja Web Analytics Wednesday

Czas zacząć kolejne spotkania z cyklu Web Analytics Wednesday w 2015 roku! 🙂

Najbliższe spotkanie odbędzie się 25 lutego 2015 o godzinie 19.00. Spotykamy się w tak jak ostatnio w Charlie Food & Friends przy Rondzie ONZ 1, Warszawa.

Tym razem wystąpi dwóch prelegentów:

1. Marcin Kowol będzie prowadził prezentację: „Jak mierzyć niemierzalne – czyli precyzyjna analityka jakościowa”

Opis prezentacji
Jak zbudować liczbowe metryki pozwalające zmierzyć zaangażowanie pojedynczego użytkownika dla witryny, która nie prowadzi do konwersji online? Jak precyzyjnie zdefiniować miarę zaangażowania użytkownika? Nowatorska metodologia mająca zastosowanie dla precyzyjnego mierzenia efektywności na stronach nie będących ecommerce’ami.

Marcin Kowol
Od ponad dekady zajmuje się szeroko pojętym marketingiem IT. Zajmował się DTP, działalnością wydawniczą, SEO, SEM-em, przygotowywał strategie marketingowe. Obecnie zajmuje się głównie analityką, od czasu do czasu programuje narzędzia webowe i zajmuje się dziennikarstwem obywatelskim. Jako niezależny ekspert przeprowadził dziesięć lat temu serwisy Gratki przez pierwszą optymalizację dla potrzeb SEO. Współpracował z Polskapresse, OSI go3.pl, grupą AdWeb, Coyote, Contium (Internet Designers), Evo oraz The Digitals (gdzie współtworzył dział SEO/SEM/Analityka i zarządzał nim niemal dwa lata wspólnie z Arturem Żak). Ostatnio pracuje dla domu mediowego Starcom jako analityk webowy zajmując się miedzy innymi polskimi serwisami Samsunga czy Deichmanna.

2. Maciej Zawadziński przybliży nam temat: „Piwik – największa platforma analityczna open source. Zastosowanie w środowiskach Enterprise.”

Opis prezentacji:
Piwik to opensourcowa platforma analityczna, chętnie wybierana przez biznesy i agencje rządowe zwracające uwagę na ochronę danych i prywatności swoich użytkowników. W oparciu o autentyczne przykłady z pracy z klientami Enterprise, CEO Piwika PRO – Maciej Zawadziński – nakreśli możliwe zastosowania tej platformy dla biznesu, nie uciekając od wskazania potencjalnych wyzwań. Pozycja obowiązkowa dla wszystkich poważnie myślących o sektorze Enterprise i ciekawych profesjonalnych zastosowań opensourcowych!

Maciej Zawadziński
CEO w Piwik PRO, firmie oferującej usługi biznesowe z zakresu web analytics. W branży internetowej od 2003r. Stworzył pierwszą reklamową sieć blogową w Polsce, obsługującą międzynarodowe marki takie jak m.in. Samsung, Peugot, Nokia, Nikon czy Asus. Obecnie Maciej prowadzi również Clearcode – software house specjalizujący się w tworzeniu platform analitycznych i rozwiązań dla reklamy w modelu RTB.

Data: 25 luty 2015
Miejsce: Charlie Food & Friends (Sprawdź jak dojechać)
Godzina: 19:00-22:00

Serdecznie zapraszamy!

Napisano w Informacje o spotkaniach
3 comments on “VI edycja Web Analytics Wednesday
  1. Joanna napisał(a):

    Witam czy spotkanie jest odpłatne?

  2. Grzegorz napisał(a):

    A jakiś online/video z tego będzie?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*