Lato 2015 (VII edycja) Web Analytics Wednesday

Serdecznie zapraszamy na letnią edycję WAW 1 lipca 2015 o godzinie 19.00 do Charlie Food & Friends przy Rondzie ONZ 1, Warszawa.

Tym razem będzie można posłuchać dwóch bardzo ciekawych prezentacji.

1. Florian Pertyński będzie prowadził prezentację: „Content w służbie konwersji, czyli mierzenie efektywność treści”

Opis prezentacji

– To o czym piszemy? (pyta copywriter)
– Prześlę wam listę słów kluczowych, (odpowiada dział SEO)
Decyzje na temat zawartości i formatu  treści tworzonych w serwisach to często wypadkowa wytycznych dla SEO i wizerunku brandu. Zazwyczaj przełożenia takich treści na biznes się nie mierzy, bo stawiane jest przed nimi inne zadanie (SEO, brand). Dlaczego nie włączyć ich w proces tworzenia konwersji? Jeszcze lepiej, konwersji rozumianej długoterminowo, jako element inbound marketingu.
Chciałbym krótko opowiedzieć o analizie korelacji pomiędzy treściami wpisów w serwisie branży usług konsumenckich i konwersji ruchu (czyli rezerwacji). Analiza faktycznie miała miejsce, jej owocem był zestaw wytycznych dla agencji tworzącej treści co do tematów i formatu tytułów wpisów.

Florian Pertyński
Działania w branży marketingu internetowego rozpoczął w 2008 roku jako językoznawca komputerowy w europejskiej siedzibie Google. Rok później uzyskał dyplom Digital Marketing Institute w Dublinie. Od 2010 roku zdobywał doświadczenie po stronie agencji w Wielkiej Brytanii i w Polsce. Obecnie, jako specjalista techniczny w dziale analityki Bluerank, odpowiada za wdrożenia narzędzi marketingowych i analizę danych dla kluczowych klientów.

W czasie wolnym oczywiście gra na ukulele (podobnie jak Simo Ahava i inni wielcy analitycy).

2. Magda Raszewska i Bogna Mikołajewska przybliżą nam temat: „Testy A/B w serwisach kontentowych na przykładzie wyszukiwarki panoramafirm.pl.”

Opis prezentacji:
Testy A/B prowadzone dla sklepów internetowych należą do kanonu metodyk optymalizacji konwersji. W przypadku serwisów kontentowych trudno mówić o prostych konwersjach mierzących wszystkie istotne interakcje użytkownika z serwisem. Opowiemy Wam o projekcie którego celem było stworzenie wskaźnika, łączącego satysfakcję użytkownika i liczbę leadów generowanych przez serwis. Zaprojektowanie takiej metryki stanowiło podstawę do nowej metodyki optymalizacji współczynnika konwersji opartej na testach A/B.

Magda Raszewska
Analityką internetową zajmuje się od 3 lat – najpierw w Eniro Polska, a obecnie w Ecselis (część Havas Media) zajmującym się digital performance marketingiem i analityką internetową. Wcześniej pracowała w obszarze ilościowych badań marketingowych. Ukończyła Szkołę Główną Handlową na kierunku metody ilościowe w ekonomii i systemy informacyjne. LinkedIn – https://pl.linkedin.com/pub/magdalena-raszewska/5a/355/b9

Bogna Mikołajewska
W Conversion prowadzi projekty dla największych polskich firm z branży e-commerce, banków oraz międzynarodowych firm, które są nowymi graczami na rynku internetowym albo rozwijają i doskonalą swoją obecność w sieci. Bogna koncentruje się na projektach z zakresu analityki internetowej. Ponadto prowadzi wewnętrzne projekty rozwojowe i badawcze, których celem jest tworzenie autorskich metodyk realizacji projektów. Bogna ukończyła studia na kierunku International Business w Szkole Głównej Handlowej. Wcześniej doświadczenie zdobywała w branży konsultingowej.

Serdecznie zapraszamy!

Napisano w Informacje o spotkaniach, Uncategorized
4 comments on “Lato 2015 (VII edycja) Web Analytics Wednesday
  1. Damian napisał(a):

    Czy prelekcje beda dostepne w jakiejs formie online?

    • Piotr Poznański napisał(a):

      Niestety jeszcze nie nagrywamy i nie transmitujemy prezentacji. Natomiast prawie zawsze wrzucamy na stronę prezentacje z imprezy razem z relacją.

  2. Damian napisał(a):

    Dziękuję za odpowiedź.
    Gdzie znajduje się (lub będzie) prezentacja?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*