III edycja Web Analytics Wednesday bez wątpienia będzie wyjątkowa. Nie tylko dlatego, że tym razem środa wypada w czwartek
Szykuje się prawdziwe święto analityki: będziemy gościć Jima Sterna, ojca analityki internetowej na świecie.
Jim Sterne to ewangelista analityki internetowej i konsultant firm z listy Fortune 500, który od ponad 20 lat przekonuje firmy o potrzebie pomiaru działalności marketingowych prowadzonych online i podejmowaniu decyzji na ich podstawie. Autor 5 książek na temat marketingu internetowego, email marketingu i analityki internetowej. Twórca Emetrics Summit — największej konferencji na temat analityki internetowej na świecie, która rokrocznie jest organizowana w kilku krajach świata. Jeden z twórców i blisko 10-letni prezes Digital Analytics Association — stowarzyszenia, które pomaga analitykom stać się bardziej cennymi zasobami w ich organizacjach poprzez edukację, badania i wsparcie.
W czasie Web Analytics Wednesday Jim Sterne przedstawi krótką prezentację: „From Bits and Bytes to Business Insights” a następnie odpowie na pytania uczestników w trakcie panelu dyskusyjnego. Później, tradycyjnie już, przewidziany jest czas na integrację oraz rozmowy o analityce (i nie tylko) przy piwie.
5 czerwca 2014 spotykamy się w Sztuki & Sztuczki o godzinie 19:00.
Sprawdź, jak trafić do Sztuki & Sztuczi.
Nie może Was zabraknąć!
Dodaj komentarz