V edycja Web Analytics Wednesday

Web Analytics Wednesday nabiera rozpędu 🙂

Kolejne spotkanie w gronie praktyków analityki internetowej już 22 października. Tym razem spotykamy się w Charlies Food & Friends przy Rodzie ONZ 1.

Od 19:00 szereg ciekawych prelekcji.

  1. Marcin Pasznicki, Business Intelligence Manager, Procter & Gamble

    Lider globalnej grupy analitycznej w firmie Procter & Gamble. Dziesięć lat praktyki w analizach optymalizacyjnych rynku FMCG. Autor kilkunastu globalnych rozwiązań analitycznych z zakresu analiz cen i profitowości, predykcji trendów konsumenckich oraz rozwoju analityki na rynkach wschodzących.

    Temat: Ewolucja kultury analitycznej w globalnych korporacjach. Jaka analityka i jacy analitycy mają dziś największą szansę na sukces?

  2. Jasmin Spengler, Senior Consultant AT Internet

    Jasmin Spengler has been with AT Internet since five years. She is a Digital Analytics Association (DAA) Certified Web Analyst. Further, she is the designated data protection officer for the German AT Internet office.

    Temat: Visitor Segmentation & Cohort Analysis with the AT Internet tool.

  3. Paweł Tomaszewski, Chief Technology Officer, AB Tasty

    Po ukończeniu studiów na Politechnice Wrocławskiej rozpoczął karierę w firmie Liwio jako lead developper, gdzie współtworzył AB Tasty. Obecnie jako Chief Technology Officer w AB Tasty kieruje ekipą 8 programistów.

    Temat: Czy to dobry moment dla Ciebie na rozpoczęcie testów A/B?

Data: 22 października 2014
Miejsce: Charlie Food & Friends (Sprawdź jak dojechać)
Godzina: 19:00 – 22:00

Do zobaczenia!

Napisano w Informacje o spotkaniach
2 comments on “V edycja Web Analytics Wednesday
  1. Radek napisał(a):

    Witam.
    Czy bylaby mozliwosc otrzymania prezentacji Marcina Pasznickiego z PG na maila??
    Pozdrawiam.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*