Program drugiego spotkania – 19 marca 2014

Szczegóły drugiego spotkania Web Analytics Wednesday w Warszawie.

Miesjce: Znajomi Znajomych (link do mapy)
Adres: Warszawa, Wilcza 58A
Czas: 19:00-22:00, 19 III 2014

Tematy i prezenterzy:

  • Mariusz Michalczuk – współtwórca i jeden z filarów Conversion
    Pomiar i optymalizacja marketingu mix z wykorzystaniem ścieżek wielokanałowych.
  • Nicole Pukala – sales manager AT Internet (Germany)
    O czym ciekawym można było usłyszeć od Avinasha i innych podczas podczas Superweek na Węgrzech (prezentacja w języku angielskim)
  • Artur Kurasiński  – CEO i współtwórca Fokusa opowie nam o tym nowym produkcie

Format eventu:

  • Część 1 – Prelekcje trwające ok 30 minut, prezentacja narzędzi 15 min, każda zakończona sesją pytań i odpowiedzi (do 15 min).
  • Część 2 – Nieformalne rozmowy przy piwie i innych napojach. Najlepsza okazja by poznać i osobiście porozmawiać z najciekawszymi osobami z polskiej branży analityki internetowej.

Opłaty: WAW mają charakter darmowy dzięki sponsoringowi Conversion.

Rezerwacja miejsc: Nie przewidujemy rezerwacji miejsc. Osoby które dotrą wcześniej mają znacznie większe szanse na siedzenie podczas prelekcji. Ci którzy byli ostatnio wiedzą, że warto wcześniej dotrzeć 😉

Zapraszamy,
Paweł Ogonowski i Piotr Poznański

Napisano w Informacje o spotkaniach

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*